Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 10, 2005
Image Size
476 KB
Resolution
600×854
Thumb

Stats

Views
1,961
Favourites
61 (who?)
Comments
59
Downloads
338
×
Secret+ by runeechan Secret+ by runeechan
Angel: Neh Coco-Chan.....what are you writing there.
Runee: Cant you read Japanese?
Angel: ^^; No...I havent had the time to learn. Its a miracle I can even speak it. So tell me what it means.....?
Runee: Nope! ^-^ Its a secret! :giggle:
Angel: ^^; Coco-Chan.....


Just so you know, Coco-Chan is Runee's abandoned nickname. Angel still uses it however! ^_^;;;; Dunt know why though...yeahhh....


-------------

Runee: But I will tell you ONE secret....
Angel: What's that?
Runee: Did you know sand isn't brown at all?!!? Its a whitish-brown-beige color!!
Angel: o.o;;;;;



YES!! o.o;;; I just....realized this. No wonder all my other 'beach drawings' came out like crap!! i was always trying to make the sand brown or yellowish-brown instead of the natural, white/beige/brown color it really is!!! *GASP* Truly...this is a breakthrough.... xD lol But I really REALLY love how the bg came out on this one! and the effect for the writing which looks like it's deep in the sand... BUT.....dont ask me how I did it. Its more complicated than.....Jello Pudding.



:faq: fyi....she's writing "DAISUKI" It means love/i love you. :heart:
Add a Comment:
 
:icongangsterlovin:
GangsterLovin Featured By Owner Dec 27, 2011
HAH! After all these years, I FINALLY understand it!! >8D

大好き = love, most favorite, etc.

Hehe, sorry.^^; Just looked through some old pics in my favorites gallery, then I stumbled upon this.
Reply
:iconmystique-yami:
mystique-yami Featured By Owner Sep 1, 2005
:heart: this pic. Super cute!! I love how the background looks. Very well done!! :D
Reply
:iconpikakitty13:
pikakitty13 Featured By Owner Apr 19, 2005
WOW! i love how you did the sand effect! she looks soo cute! exeallent work!!~:hert:
Reply
:iconkazuo-san:
Kazuo-san Featured By Owner Mar 1, 2005
Runee is just so adorable! :heart: She is teh smex, as I said. But I wonder what that says? You probably explain it somewhere, but I'm way too lazy to even bother looking. I'll just Oogle Runee s'more. *Oogles*
Reply
:iconchiri:
chiri Featured By Owner Feb 11, 2005
SE-CR-ET NYO! :heart:

:giggle: How cute!! I definitely remember seeing this one in your sketchbook. Though... not with the background yet. That's a damn good background! :XD: The sand came out awesome! And yeah! That's true that sand is actually that color, huh? Wonder where we all got the idea that it was yellow? ^^;

This is a really cute drawing. I love your expression! So cute and innocent. =D
Reply
:iconnanshi:
nanshi Featured By Owner Jan 25, 2005  Hobbyist
O_O

:omg:

That... is... so.. fricken... DAMN!... Good!!

THe water is sugoi!!!

:worship: I bow down to teh Runee!
Reply
Flagged as Spam
:iconshadowkitten05:
ShadowKitten05 Featured By Owner Jan 12, 2005
wow... yeh, jello pudding is really really complicated =p ^^ I love the pic, Runee's adorable and I love the sand *jumps in it and rolls around* yesh!!! XD
Reply
:iconyzarc:
yzarc Featured By Owner Jan 12, 2005  Professional Traditional Artist
this is y i luv u so :worship:
Reply
:iconromelland:
romelland Featured By Owner Jan 11, 2005
I like her outfit
Reply
Add a Comment: